Sterke punten:
fantastisch hoe jullie inspelen op de wens van de klanten. vrouwelijke chauffeurs zijn helemaal fantastisch!
Reactie GP Groot: Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn ook heel trots op onze vrouwelijke chauffeurs!
John Greuter Makelaardij
10,0
Afvalinzameling
Sterke punten:
Alle keren word er keurig op tijd geleegd, en ik vind de bak op dezelfde plek terug. Geen klachten, ga zo door
Reactie GP Groot: Dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat de dienstverlening goed bevalt!
Zwollo
10,0
Container huur Zwollo Schalkhaar
Sterke punten:
Prima service. Makkelijk online te regelen en op te laten halen. Zonder tussenkomst prima geregeld!
Reactie GP Groot: Fijn dat u zo tevreden bent! Hartelijk dank voor uw leuke reactie.
anonymous
10,0
Top
Sterke punten:
Top
Reactie GP Groot: Kort maar krachtig. Hartelijk dank. Hier zijn we blij mee.
Kossen Woninginrichting
10,0
Perfect
Sterke punten:
Altijd snelle leging makkelijk en snel te regelen via website.
Reactie GP Groot: Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen.
anonymous
6,0
Gemengde beoordeling
Sterke punten:
Onze papier karton container, kon niet geleegd worden op de plaats waar hij stond. De chauffeur vond het te veel moeite om deze te legen, wij hebben dit goed doorgenomen en hebben samen erop ingestemd dat wij beter voor onze papier en karton met een ander bedrijf kunnen doorgaan.
Onze restafval word netjes op de afgesproken dag geledigd, in het begin reden de chauffeurs deze nog wel eens voorbij, totdat ze doorhadden waar de container stond!
Wij bestellen ook regelmatig bouw containers, deze worden altijd op de afgesproken dag vakkundig geplaatst, zelfs op relatief benauwde ruimtes!
Over de administratie zijn wij minder te spreken, het is vaak een erg lang proces om wat aan de passen of uit te zoeken. Wij zijn wel eens ruim een maand bezig geweest om de onderste steen boven te krijgen i.v.m. foutieve prijzen op onze facturen.
Reactie GP Groot: Hartelijk dank voor uw reactie. Jammer dat het niet gelukt is met de papiercontainer.<br />Gelukkig loopt het met de bedrijfsafvalcontainer en afzetcontainers wel goed. <br />Wij zullen werken aan uw verbeterpunten.
Alexanderhoeve Meerzicht
10,0
Tevreden
Sterke punten:
gewoon goed, meedenkers
Reactie GP Groot: Fijn dat u uw positieve review wilde delen. Hartelijk dank!
Bert Bakker
10,0
Goede service.
Reactie GP Groot: Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn u graag van dienst.
Fedor dussenbroek
10,0
Container puin
Sterke punten:
Super geregeld snel geregeld en zeer snel opgehaald hoed advies van de chauffeur. Omtrent de wijze van plaatsen ivm veiligheid
Reactie GP Groot: Fijn dat u blij bent met onze service! Hartelijk dank voor uw mening.
Bakker Sfeerverwarming
7,0
Bak is goed volgens afspraak geleverd en gehaald.
Sterke punten:
Bak is goed volgens afspraak geleverd en opgehaald. Echter zou er wel gebeld worden vooraf aan de levering, maar dat is niet gebeurd. In de mobiele versie van de webshop is de knop om de bak te laten ophalen niet te zien. Verder prima gegaan.
Reactie GP Groot: Bedankt voor uw tip. Wij zullen mobiele versie van de webshop opnieuw bekijken en eventueel aanpassen.
anonymous
10,0
goede service bij plaatsen 6 m3 container
Sterke punten:
prima service volgens afspraak gebracht en de chauffeur heeft de bak precies achter de carport weten te plaatsen zoals gewenst.
Reactie GP Groot: Bedankt voor uw mening!
Wilma
8,0
Prima in orde
Reactie GP Groot: Fijn dat u tevreden bent over de dienstverlening. Hartelijk dank daarvoor.
De Waxsalon
10,0
GP Groot,een groot gemak!
Sterke punten:
Wij zijn zeer tevreden
Reactie GP Groot: Wij danken u hartelijk voor uw reactie! Fijn om te horen dat u tevreden bent.
Jesse Nouwens
10,0
Karolingenstraat 37
Sterke punten:
Online omgeving kan beter.
Reactie GP Groot: Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben contact met elkaar over de verbeterpunten.
René
10,0
Besteld via de site ging probleemloos
Sterke punten:
Prima communicatie over bezorgen en ophalen via mail en of een telefoontje
Reactie GP Groot: Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Hartelijk dank.
verhuishulp amstelveen
6,0
Jammer dat men bij gpgroot stug is naar klanten mbt factuur .
Sterke punten:
de ervaring met de chauffeurs van gpgroot is fantastisch. zeer beleefde mensen. De adm daarintegen is veel te stug en maakt een kwartaalfactuur terwijl nadrukkelijk is gevraag om maandfactuur .Tijdens deze kwperiode volgt een blokkade en incassotraject???? triest triest.
Reactie GP Groot: Fijn om te horen dat uw ervaring met onze chauffeurs zo positief is. Wij zijn bezig om het uit te zoeken waar het mis is gegaan bij de administratie. Ik neem contact met u op hierover.
anonymous
10,0
prima service
Sterke punten:
prima service
Reactie GP Groot: Dank u wel voor deze beoordeling.
J kloosterman
10,0
Prima service
Sterke punten:
Online bestelsysteem is heel prettig, duidelijk en je krijgt wat je hebt besteld. Word allemaal keurig geregeld zowel brengen als halen. Wij zijn onze ongeveer 3m3 tuinaarde kwijt in een 3m3 container. Helemaal fijn!
Reactie GP Groot: Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Nico Vaal
10,0
Prima service
Sterke punten:
Altijd stipt volgens afspraak geleverd. Vriendelijke chauffeurs. Volgend jaar weer maar dan weer een 10m3 voor tuinafval.
Reactie GP Groot: Dank u wel en tot volgend jaar!
anonymous
9,0
Snel besteld, tijdig geleverd
Sterke punten:
Eenvoudig te bestellen op de site. Op tijd geleverd, met vooraf bericht van verwachte aankomsttijd. Keurig. Ophalen duurde iets langer dan in eerste instantie aangegeven. Daar werd ik netjes over gebeld en dan vind ik het geen punt.
Reactie GP Groot: Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.
4,086 klantbeoordelingen
Heeft u hulp nodig?
Op werkdagen heeft u direct antwoord op uw vragen.