Onze klantbeoordelingen worden geverifieerd door The Feedback Company. Wilt u uw ervaring met onze dienstverlening ook beoordelen?
Schrijf beoordeling

Klantbeoordelingen

9,0

bereikbaar en toegankelijk


Sterke punten:
fantastisch hoe jullie inspelen op de wens van de klanten. vrouwelijke chauffeurs zijn helemaal fantastisch!

Reactie GP Groot:
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn ook heel trots op onze vrouwelijke chauffeurs!
10,0

Afvalinzameling


Sterke punten:
Alle keren word er keurig op tijd geleegd, en ik vind de bak op dezelfde plek terug. Geen klachten, ga zo door

Reactie GP Groot:
Dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat de dienstverlening goed bevalt!
10,0

Container huur Zwollo Schalkhaar


Sterke punten:
Prima service. Makkelijk online te regelen en op te laten halen. Zonder tussenkomst prima geregeld!

Reactie GP Groot:
Fijn dat u zo tevreden bent! Hartelijk dank voor uw leuke reactie.
10,0

Top


Sterke punten:
Top

Reactie GP Groot:
Kort maar krachtig. Hartelijk dank. Hier zijn we blij mee.
10,0

Perfect


Sterke punten:
Altijd snelle leging makkelijk en snel te regelen via website.

Reactie GP Groot:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen.
6,0

Gemengde beoordeling


Sterke punten:
Onze papier karton container, kon niet geleegd worden op de plaats waar hij stond. De chauffeur vond het te veel moeite om deze te legen, wij hebben dit goed doorgenomen en hebben samen erop ingestemd dat wij beter voor onze papier en karton met een ander bedrijf kunnen doorgaan.

Onze restafval word netjes op de afgesproken dag geledigd, in het begin reden de chauffeurs deze nog wel eens voorbij, totdat ze doorhadden waar de container stond!

Wij bestellen ook regelmatig bouw containers, deze worden altijd op de afgesproken dag vakkundig geplaatst, zelfs op relatief benauwde ruimtes!

Over de administratie zijn wij minder te spreken, het is vaak een erg lang proces om wat aan de passen of uit te zoeken. Wij zijn wel eens ruim een maand bezig geweest om de onderste steen boven te krijgen i.v.m. foutieve prijzen op onze facturen.

Reactie GP Groot:
Hartelijk dank voor uw reactie. Jammer dat het niet gelukt is met de papiercontainer.<br />Gelukkig loopt het met de bedrijfsafvalcontainer en afzetcontainers wel goed. <br />Wij zullen werken aan uw verbeterpunten.
10,0

Tevreden


Sterke punten:
gewoon goed, meedenkers

Reactie GP Groot:
Fijn dat u uw positieve review wilde delen. Hartelijk dank!
10,0

Goede service.

Reactie GP Groot:
Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn u graag van dienst.
10,0

Container puin


Sterke punten:
Super geregeld snel geregeld en zeer snel opgehaald hoed advies van de chauffeur.
Omtrent de wijze van plaatsen ivm veiligheid

Reactie GP Groot:
Fijn dat u blij bent met onze service! Hartelijk dank voor uw mening.
7,0

Bak is goed volgens afspraak geleverd en gehaald.


Sterke punten:
Bak is goed volgens afspraak geleverd en opgehaald. Echter zou er wel gebeld worden vooraf aan de levering, maar dat is niet gebeurd. In de mobiele versie van de webshop is de knop om de bak te laten ophalen niet te zien. Verder prima gegaan.

Reactie GP Groot:
Bedankt voor uw tip. Wij zullen mobiele versie van de webshop opnieuw bekijken en eventueel aanpassen.
10,0

goede service bij plaatsen 6 m3 container


Sterke punten:
prima service volgens afspraak gebracht en de chauffeur heeft de bak precies achter de carport weten te plaatsen zoals gewenst.

Reactie GP Groot:
Bedankt voor uw mening!
8,0

Prima in orde

Reactie GP Groot:
Fijn dat u tevreden bent over de dienstverlening. Hartelijk dank daarvoor.
10,0

GP Groot,een groot gemak!


Sterke punten:
Wij zijn zeer tevreden

Reactie GP Groot:
Wij danken u hartelijk voor uw reactie! Fijn om te horen dat u tevreden bent.
10,0

Karolingenstraat 37


Sterke punten:
Online omgeving kan beter.

Reactie GP Groot:
Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben contact met elkaar over de verbeterpunten.
10,0

Besteld via de site ging probleemloos


Sterke punten:
Prima communicatie over bezorgen en ophalen via mail en of een telefoontje

Reactie GP Groot:
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Hartelijk dank.
6,0

Jammer dat men bij gpgroot stug is naar klanten mbt factuur .


Sterke punten:
de ervaring met de chauffeurs van gpgroot is fantastisch. zeer beleefde mensen. De adm daarintegen is veel te stug en maakt een kwartaalfactuur terwijl nadrukkelijk is gevraag om maandfactuur .Tijdens deze kwperiode volgt een blokkade en incassotraject???? triest triest.

Reactie GP Groot:
Fijn om te horen dat uw ervaring met onze chauffeurs zo positief is. Wij zijn bezig om het uit te zoeken waar het mis is gegaan bij de administratie. Ik neem contact met u op hierover.
10,0

prima service


Sterke punten:
prima service

Reactie GP Groot:
Dank u wel voor deze beoordeling.
10,0

Prima service


Sterke punten:
Online bestelsysteem is heel prettig, duidelijk en je krijgt wat je hebt besteld. Word allemaal keurig geregeld zowel brengen als halen.
Wij zijn onze ongeveer 3m3 tuinaarde kwijt in een 3m3 container. Helemaal fijn!

Reactie GP Groot:
Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
10,0

Prima service


Sterke punten:
Altijd stipt volgens afspraak geleverd. Vriendelijke chauffeurs. Volgend jaar weer maar dan weer een 10m3 voor tuinafval.

Reactie GP Groot:
Dank u wel en tot volgend jaar!
9,0

Snel besteld, tijdig geleverd


Sterke punten:
Eenvoudig te bestellen op de site. Op tijd geleverd, met vooraf bericht van verwachte aankomsttijd. Keurig. Ophalen duurde iets langer dan in eerste instantie aangegeven. Daar werd ik netjes over gebeld en dan vind ik het geen punt.

Reactie GP Groot:
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

4,086 klantbeoordelingen