Onze klantbeoordelingen worden geverifieerd door The Feedback Company. Wilt u uw ervaring met onze dienstverlening ook beoordelen?
Schrijf beoordeling

Klantbeoordelingen

8,0

container huren


Sterke punten:
goed

Reactie GP Groot:
Graag tot ziens in onze webshop
10,0

goed geholpen


Sterke punten:
goed geholpen

Reactie GP Groot:
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
10,0

Prima


Sterke punten:
Mooie container prima formmat

Reactie GP Groot:
Hartelijk dank voor uw positieve review.
10,0

Prima


Sterke punten:
Soepel en snel container geleverd en weer opgehaald. Aardige chauffeurs, Prima!

Reactie GP Groot:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent.
10,0

10


Sterke punten:
Toppers

Reactie GP Groot:
Kort maar krachtig ! Hartelijk dank hiervoor.
10,0

Top service!


Sterke punten:
Ik ben heel tevreden over de totale service!

Reactie GP Groot:
Goed om te horen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw positieve review.
10,0

Top bedrijf


Sterke punten:
Super geregeld allemaal en komen hun afspraken keurig na. Ook heel betaalbaar

Reactie GP Groot:
Super bedankt voor uw review en cijfer!
9,0

Prima


Sterke punten:
Goed

Reactie GP Groot:
Bedankt voor uw review en cijfer!
1,0

GP Groot neemt geen verantwoordelijkheid


Sterke punten:
Het bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid voor eigen acties. Twee medewerkers hebben mijn (stilstaande) auto aangereden met de truck. Samen destijds het schadeformulier ingevuld, waaruit mijn stilstand bleek. Nu puntje bij paaltje komt en de schade verhaald moet worden, geeft men niet thuis, verdraait men de feiten en verzint men er nog het een en ander bij, waaruit zou blijken dat het mijn schuld zou zijn. Wanneer je iemand aanrijdt en schade maakt aan een auto; dat kan gebeuren, dat vind ik in deze het issue ook niet. Maar er vervolgens richting de verzekeraar over liegen, dingen gaan verzinnen en geen verantwoordelijkheid nemen, dat kan echt niet! Of de medewerkers zelf vertellen niet het juiste verhaal, of zij worden onder druk gezet door anderen in het bedrijf. In beide gevallen zegt dat meer dan genoeg over (de cultuur binnen) het bedrijf.

Reactie GP Groot:
Wij vinden het heel erg jammer dat deze situatie is ontstaan. Zowel voor u als onze chauffeuse. <br />Echter heeft de verzekering hier een uitspraak over gedaan die bindend is. <br />Er is inmiddels contact geweest tussen u en GP Groot.<br /><br />
8,0

Tevreden


Sterke punten:
De bak kwam wat later gedacht, maar het liep toch prima.

Reactie GP Groot:
Goed om te horen dat het prima is verlopen. Hartelijk dank voor de positieve review.
9,0

Makkelijk containers bestellen


Sterke punten:
Containers zijn makkelijk te bestellen. Communicatie wanneer ze geleverd worden kan scherper. Aangegeven gebeld te willen worden vooraf maar bij zowel brengen als ophalen niet gebeurd. Container was iets te hoog gevuld maar hier deed de chauffeur niet moeilijk over gelukkig

Reactie GP Groot:
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met uw tip gaan wij zeker wat doen!
9,0

Super


Sterke punten:
Super

Reactie GP Groot:
Hartelijk dank.
10,0

prima service bij huren 3 m3 afvalcontainer


Sterke punten:
Zeer goed. Online goed te bereiken. Prijs i.v.m. concurrenten gelijk of beter. Brengen en afhalen container precies zoals aangegeven via GP site.

Reactie GP Groot:
Bedankt voor uw mooie beoordeling!<br />
9,0

Snel en eenvoudig


Sterke punten:
Zeer goed

Reactie GP Groot:
Fijn! Graag tot een volgende keer.
10,0

Helemaal top


Sterke punten:
Niks over op te merken !

Reactie GP Groot:
Hartelijk bedankt!
10,0

Prima,levering om afgesproken tijd


Sterke punten:
Prima service

Reactie GP Groot:
Fijn om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. Bedankt voor uw review!
7,0

Prima


Sterke punten:
Zeer goed

Reactie GP Groot:
Bedankt voor uw reactie en cijfer. Goed om te lezen dat u het zo heeft ervaren!
10,0

Geweldige service


Sterke punten:
zeer klantvriendelijk in alle opzichten!

Reactie GP Groot:
Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Bedankt voor uw mooie cijfer!
8,0

Container


Sterke punten:
Heel goed-vriendelijke mensen. Alleen had ik gevraagd of ze van te voren wilden bellen en dat is zowel bij het leveren en bij het ophalen niet gebeurt. Nou kwam het goed maar was niet volgens afspraak.

Reactie GP Groot:
Sorry dat wij u niet van te voren hebben gebeld. Wel fijn dat het verder allemaal goed is gegaan. Bedankt voor uw review.
10,0

Tevreden


Sterke punten:
9

Reactie GP Groot:
Bedankt voor uw cijfer en reactie.

4,086 klantbeoordelingen